lördag 1 september 2012

Lördagen den 1 september 2012

Körde fredagens pass som var först chest to bar med vikt, tvåor, fem ggr.
12.5 kg blev det.

Sedan 5 varv med 1 minuts vila mellan varje:

löpning 200 meter
10 chest to bar.
Tid:
12.36.

Kändes bra och körde första oavbrutet och sedan 8 + 2.

Lite senare va jag med på teknikpasset, där det var ett "komplex", som var PERFEKT för mig att öva på.
Började med lite roddteknik, superbra!
Själva "fråntrycket" innan pushpress och jerk lossnade nog också, fick några tips på hur det ska vara! Jag hade gjort tvärtom i fråntrycket innan..
Inte på tid men sedan körde 5 ggr med lite vila emellan:

4 marklyft
3 ringrodd
2 hängfrivändning
1 push press och sedan stången bakom nacken
1/1 utfall
2 ryck jerk (?..)
3 knäböj och sedan stången framför
4 rumänska marklyft

Jättebra pass för mig!!!

Avslutade med en tabata i rodd, 625 meter, nja...
Kände också att nackspärr var på G, vilket det också var...
Men det har jag ju kört med förr.. Så ingen fara.


SONY DSC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar