tisdag 4 september 2012

Tisdagen den 4 september 2012

Livet känns som om en bergodalbana...
Efter passen hade släppts kändes det som om jag lika gärna kunde ha avanmält mig och sätta mig i soffan och fluffa..........
Men nu känns det bättre :).
Kommer att klara vikterna iallafall :).

Körde teknikpasset idag, fick massor av bra tips, som alltid!
Passet var:

7 stycken Clean and Jerk 30 kg
20 hopp över stången

vila

7 stycken Clean and Jerk 40 kg
20 hopp över stången

vila

7 stycken Clean and Jerk 45 kg
20 hopp över stången

Tid:
06:59.

Tiden var väl sådär och på tävlingen är det 10 och 30 hopp över med tidsgräns 8 minuter...
Men första gången jag lyfte 45 kg i C and Jerk :).
Och framförallt hade jag en bra känsla!!

Efter körde jag några snatch, på 30 kg.
Klarade vikten OK, har bara kört EN på 30 kg förut.
Och känslan fanns där.

Övade också några toes to bar, knees to elbow, pullups med hakan över, stå på händer i cirkel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar