söndag 2 september 2012

Söndagen den 2 september 2012

Sista "hårda" passet innan tävlingen nästa lördag...
Körde ett pass från Jenny som såg ut att vara lite av varje.

Det bästa med dagens träning var att jag lärde mig tekniken i TTB!! Otroligt härligt!!
Det näst bästa var att det kändes bra, smidigt och jag känner mig stark :). Även om jag körde med ett lugnt tempo, för att det just skulle kännas bra.

Tre stycken "Amrap" med 4 minuters vila mellan varje.

Första:
2 hang power clean 30 kg
1 jerk
4 utfallssteg
4 HSPU
8 TTB
Varv: 7

vila 4 minuter

Andra:
24 DU
5 pull-ups
12 svingar 16 kg
Varv: 6

vila 4 minuter

Tredje:
6 pistol
4 ringdips
10 marklyft 50 kg
15 wallball 6 kg
Varv: 5

Andra varvet var nästan jobbigaste, underarmarna värkte och drog ihop sig ganska mycket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar