lördag 22 september 2012

Fredagen den 21 september 2012

Pass på CFN.
Bänkpress, där jag först inte hade tänkt på på klassen för att bänkpress inte kändes så "viktigt" att öva på. Men fick till mig varför det var bra, vilket gjorde att jag naturligtvis gick på denna klass :).

Jag "lyfte" 70 kg i bänkpress, det kändes bra även om jag inte hade någon som helst teknik, så tyngre tror jag att jag kommer att klara av längre fram :). Ska inte säga för mycket som jag får äta upp, men så var känslan iaf.
Sedan på lite mindre vikt gå ner på tre, vila på 2 och pressa upp på 1. 5 5 5. Bra att öva teknik och snabbhet på det sättet!

Passet var 6 varv av:
8 djupa Armhävningar på viktplattor
6 lätta Svingar 12kg
20 DU
10 Tuck jumps
Tid:
05:49

Passet kändes "lätt" och det var min typ av övningar med :). Lätt med armhävningar, liten vikt på svingarna, oavbrutna DU, T.J har jag gjort flera tusentals av (och ogillar dem starkt.. ungefär som boxjump..)

Trevligt pass och en bra avslutning på veckan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar