måndag 10 maj 2010

50 pullups/50 pushups/50 situps/50 knäböj

50 pullups/50 pushups/50 situps/50 knäböj.
Egentligen var passen 100 av varje enligt Crossfit Nordics dagsprogram (plus lite annat jag ej hann..), men då jag inte hade en susning om hur lång tid det skulle ta och hade en halvtimme på mig då jag hade min morgonklass 07, så fick det bli hälften..

Resultat:
12.05.
Det här var ett typiskt pass som jag kände varför jag överhuvdtaget skall träna.
Värdelös på pullups, orkade knappt några alls... 8 på första klarade jag bara...
Känns lite mesigt att behöva hoppa upp och även det var skitjobbigt...
Kipparna är väl sådär, har ju faktiskt övat ett tag nu så det borde ge med sig tycker jag.
Kanske inte borde tävla då jag inte ens kan den lättaste basicövningen...
Ja, ja, får ta nya tag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar