lördag 10 juli 2010

lör träning på festplatsen

Morgonträning på festplatsen tillsammans med tjejerna i området.
Tycker de är väldigt plikttrogna på lördagarna och söndagarna då jag drar upp dem fastän de hellre vill sova.... :)

I sju minuter så många varv som möjligt utav:
10 burpees/springa 100 meter
Tror jag fick till 5 varv och 9 burpees
Sedan i sju minuter till så många varv som möjligt utav:
10 utfallshopp/springa 100 meter
7 varv.
Avslutning:
40/30/20/10/5 utav:
benböj (mellan varje 10 situps).
Tid:
5.10.
Allt oavbrutet kändes bra, påmindes åter om det jag måste tänka på:
Bara fortsätta att köra även om det är flåsigt och jobbigt :).

Tjejerna nöjda och jag tror faktiskt de kommer upp till träningen imorgon halv åtta imorgonbitti, även om de först trodde jag skämta (för tidigt.....).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar