söndag 4 juli 2010

fre lör och söndagsträningen

Fredag:
Hade min vattenklass och innan var körde jag bara lite ringdips/pullups/armhävningar och knees to bar...
Hade en ursäkt att min kropp hade väldigt lite sömn i sig och fokuset var inte på topp... Så kroppen liksom inte hängde med...
Lördag:
Med tjejerna i Orhem på festplatsen.
40/30/20/10/5 utav:
hopputfall/armhävningar/knäböj.
Ett ordentligt pass (mer ordentlig träningsvärk..)! Härligt.
Söndag:
Igen med tjejerna i Orhem (hälften av gänget ej där pga olika orskaker....).
I 12 minuter körde jag:
Sprang ca 100 meter max och sedan 12 HSPU.
Sedan i 12 minuter till körde jag:
Sprang ca 100 meter och sedan 15 triceps på bänk.
Detta pass var sådär jobbigt då det hade behövts någon som stod och pressade mig...
Men OK iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar