måndag 30 juli 2012

Måndagen den 30 juli 2012

Pass på CFN. KUL PASS!!!!
Satte PB i marklyft, 100 kg :):




50 kg i frivänding, har aldrig testat max där.
Första gången.
Passet var:

1 marklyft.
 6 svingar
6 tucht jump
så många DU som möjligt fram till klockan har slagit 2 minuter.
5 ggr.
Poäng är kg antal på marklyftet gånger DU (den lägsta).
Jag fick 4800.

Fick sedan hjälp med lite frivändningar, filmade också.

Hade klass på Sturebadet så körde innan:
21/15/9 av:
ringdisp
wallball
8.15.
FY vad jag kände för första gången att jag inte kunde sträcka ut armarna för att jag var så slut..
Efter passet körde jag:
joggade i 2 minuter.
8 intervaller av rodd. 20 sek köra 10 sek vila.
3 ggr.


Helt slut efter dagens roliga träning.
Hm, börjar känna i höger baksida och vad, samt något i höger axel.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar