måndag 15 oktober 2012

Måndagen den 15 oktober 2012

Härlig träningsdag!
En dag där det kändes som om jag kunde träna hur mycket som helst och fortfarade känna mig stark :).
Med viss reservation för morgondagen...

*** Pass på morgonen, CFN.
Pressar med KB, en arm.
8 stycken 5 gånger.
Hade 12/10 kg.

Passet var inom minuten, 5 varv:
7 pushpress med KB 12 kg/7 rodd med samma KB
15 mountainclimbers.
Kändes sådär efteråt, för det var inte så jobbigt.. Så tror jag hade för lite vikt på KB..

*** På kvällen körde jag för första gången 21-15-9 av:
marklyft 70 kg och HSPU.
Tid:
05:59.
Kändes som en OK, bra tid som också kan bli bättre :)!
Lite teknik med endast skivstång på OHS, snatch och frivändning. Hm, en dag ska de sitta..
Lite TTB, KTE, svingar i stången.

*** Efter min klass på Sturebadet fick jag flashback till Sportaerobicstiden och helt plötsligt hade jag gjort:
Airturn 720, straddlejump, pistol 360, tuchtjump 360, splitjump 360, lite pressar.
Och klämde in lite handståenden också.
Faktum är att hoppen kändes helt OK och var inte så pjokiga :).
Hur kul som helst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bra träningsdag (om än lite susningar i hälsenan efter alla hopp....).

Nästan aldrig nöjd, kan alltid bättre, vill alltid ha mer.
Är det bra eller dåligt...?! :).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar