söndag 27 juni 2010

träning tor, fre och söndag

I torsdags körde jag på gymet på jobbet, tror jag skrev det förut..?
I fredags, lite halvhysteriskt när hela stugområden klädde midsommarstången så körde jag med några tjejer (som jag motvilligt drog med) lite rusher/armhävningar/utfallshopp i tio minuter.
Tror jag fick ihop åtta varv eller något liknande.

Lördagen vilodag, men stod lite på händer för säkerhetsskull.

Söndagen så var vi fyra tjejer som körde först backträning kombinerat med tio knäböj, i tio minuter.
Vila.
Sedan tio armhävningar, tio triceps på bänk, fem handstandpushups i tio minuter.
Vila.
Sedan 10 dubbla Anders (:)), tio burpees, tio för magen, tio för ryggen. Fyra varv.
Totalt rörde vi oss i tjugosex minuter.

Nöjd med helgens träning.
Nu blir det en ny vecka, ny träning och hoppas att min standby plats på CFN imorgon blir en plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar