tisdag 15 juni 2010

Crossfit Uppsala!

Trevlig start på morgonen då jag var i Uppsala och körde ett pass där!
Körde svingar med KB, en hand, första gången, så det var lite att jobba på.
Samt två andra övningar (som jag självklart inte minns vad de hette... något med wind...??) som var väldigt effektiva och bra som jag heller aldrig hade gjort!

Avslutade med två och två:
10 KB svingar med en arm.
"chassehopp i sidan" över till andra sidan
10 KB svingar mmed en arm.
In i mitten.
20 dubbelanders.
Så många varv som möjligt på en kvart.

Vi fick 7 varv, nästan 8 saknades bara dubbelanders....!
Roligt att köra två och två tycker jag.

Plus att det gav mig ENERGI då passet var kul, nytt och inspirerande!!

1 kommentar:

  1. Hahaha, vad roligt det låter med "dubbelANDERS"! Hade aldrig tänkt på att man kunde se på det så! Jättekul att du var och hälsade på oss hos XFUA, synd att man inte var där!

    /Simon

    SvaraRadera