onsdag 21 juli 2010

träning Danmark

På måndagen 19/7 körde vi:

I lekpark nummer två så fanns det en stång.
Körde lite "chippar", hjulomsväng fram och bak.
Det satt i från 23 år tillbaka, helt fantastiskt.
Körde lite handstående, handstandsgång, brytningar mm.
SEN så utmanade Jenny att jag skulle stå på händer fritt och köra handstandpushups.
Helt fantastiskt så klarade jag det :).
Tre stycken i rad med värsta balansen!
Snacka om det var bra :).
Det trodde jag aldrig.

Sedan var passet på em:
10 burpees/10 lyft med sandsäck 12 kg
400 meter löpning med sandsäck
3 varv
Tid:
11.10.
Verkligen jobbigt att springa, men tror jag vet "sandsäckstekniken" nu.. Alltid något.
Sprang oavbrutet första två gångerna, men sista gången så var jag tvungen att gå lite... Jobbigt och solen gassade på....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar