fredag 6 augusti 2010

sakta men osäkert...??

Att bara konstatera att det var senast onsdagen den 28 juli, sedan jag tränade sist (nio dagar sedan...) jag tränade gör mig deprimmerad..
Åkte på en njurbäckeninflammation på torsdagen och nu är den nästan borta, MEN någon kostig värk i vänster häl har uppenbarat sig (straffet för att jag höll mig stilla kanske..?).
Har helt avskärmat mig, har ej kunnat gå in på CFN hemsida, det skulle bara gjort mig ännu mer sur och arg....

Ja, ja får köra det jag kan sålänge..
Idag på festplatsen körde jag med tjejerna lite "mjukträning" som var superlätt, men jag kände att jag behövde värma upp kroppen lite, även om den ej är helt återställd...

Njurbäckeninflammation, ja, det var väl också straff för något.... ?? :(.
Får skynda långsamt.
Hur det nu skall gå till..??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar