tisdag 20 april 2010

PASS CFN 10 ringdips X 5, intervaller 20/10 10 ggr utav pullups, rodd och pushups

MITT FÖRSTA CROSSFITPASS PÅ NORDIC, måste ju erkänna att jag hade den där lilla nybörjarnervositeten då jag klev in, kommer jag att klara detta.... :)

10 ringdips X 5, intervaller 20/10 10 ggr utav pullups, rodd och pushups.

Klarade ej 10 ringdips (bara första omgången), men fick massor utav bra tekniktips och gjorde alternativ.
Intervallen var köra 20 sek och vila 10 sek, 10 gånger.
Pullups klarade 4 som minst, rodd 73 meter som minst och pushups 8 som minst.
Nja, kändes OTROLIGT jobbigt, men måste jobba på den där taktiken, "jag sparar mig lite omutifall att..."
Vilken underbar morgonträning 07!!
Kunde knappt skriva resultatet på tavlan för att armen darrade så :)

1 kommentar:

  1. Hej Sisi
    Vet vad du pratar om, körde lunchpasset :-)

    Bra jobbat, kört hårt!

    Vi ses på CFN :-)

    Hls
    Michael

    SvaraRadera